Sunday, August 14, 2011

Debaran semakin terasa..

ok aku dah terus jadi cuak habis dah nih.




baru dapat tahu my friend (actually wife kpd hubby's friend but da jd my friend too) dah selamat deliver baby girl. actually due date kami memang tak lari jauh. Maybe beza dua tiga hari jek. Dia sama minggu dengan aku. 34 weeks. Tapi dah beranak dulu.. baby premature. Kena masuk incubator.



Baru dapat call dia just now. Asking apa tanda-tanda yang buatkan dia rasa nak bersalin awal ni suma. Few days ago baca status msg dia cakap tak leh tidor. Baring ngiring kiri sakit. Kanan sakit. Telentang pon sama. Adehh..ni dah sama simptom dengan aku nih..Memang sekarang aku sangat seksa bab nak tdo. huhu..kena laa golek-golek sampai selesa..



actually, masa 33weeks aritu aku ada rasa false alam. minor contraction kot. memang sakit betul time tu. 4-5 kali sakit. Tapi aku tak terus menggelabah pegi spital. Aku tunggu dulu. If non stop baru pergi. Lepas beberapa kali baru stop. so itu kira false alarm la.. Masih awal lagi tu.. huhuhu



Rasanya kalau terberanak awal ni maybe husband tak sempat nak rushing balik kot. Maybe jugak tak dapat teman masuk labor room. sob sob sob




so kena laa redha dan pasrah dari sekarang.hubby ai jauh 7 jam drive dari sini. Nak buat camne kan...




apa pun semoga semuanya dipermudahkan untuk aku. ameeen... :)




........................................................


tetiba nak suh mak masak ketupat rendang suma esok. kot kot terkeluar awal nanti aku dah 'beraya' dulu. hihihi



4 comments:

Unknown said...

hihihi.. aku dr awaal lg expect ko akan deliver awal... lg2 kalo ko senyap je.. huhu...

~ez~ said...

hehe..belom lg..mana ada senyap.cuma aku online tak tentu ms.kdg2 online tp xon chat..

sarahH said...

Hehehee... Aku pulak yg berdebar-debar sekali! X sabar nak tgk baby ko!!! Doa bnyk2 bln ramadhan ni.. Insya-Allah dipermudahkan semuanya

~ez~ said...

hehe...sabar ye. aku lagi xsabar nk tgk baby..asyik tgk baby orang je ni..hehe..ameeen..insyaallahh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers