Friday, May 18, 2012

my cheeky pumpkin

Assalamualaikum..


jumaat dah. rasa cepat masa berlalu. si kecik pun lagi 2 minggu masuk 9 bulan. he's growing so fast!


akal die macam2 dah sekarang. kuat merajuk. sangat aktif. tengok gambar2 tu. kalau die bangun pagi sure nangis sebab terhantuk ntah kat celah mana die pegi 'kemas'. semua benda nak diambilnya. kakau aku dukung abis rambut2 ditariknya. sikit hari lagi je nak botak dikerjakan budak sorang nih.. bila dia aktif macam ni..satu keje pun aku xleh buat melainkan layan die..nak taip entry ni pun dok pegang die xkasi merayau.huhu..silap2 dah masuk ke bilik air kang..sangat lasak.


kalau dah boleh berjalan ntah macamana nk kejar dia nih. huhu..


melekakan melayan sikecik ni.harini tak menyentuh assignment lgsung.layan dia sampai aku pun terlelap sekali.. hehe


oklah. Selamat berhujung minggu


Published with Blogger-droid v2.0.4

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails