Wednesday, May 9, 2012

apalah dosa sikecil itu

Assalamualaikum..


hari ni kecoh kt fb psl video mak budak yg aku rasa macam setan dok pukul anak dia.aku cuma mampu tgk sikit saja. menangis aku tengok budak tu diperlakukan sebegitu rupa.sedih sedih. Kalau aku ada waktu aku sanggup belasah pompuan setan tu dan selamatkan anaknya.


walaupun katanya kes tu dah lama dan perempuan tu tengah jalani hukuman penjara 18bulan. tp itu xmemadai. dan aku rasa banyak lagi kes sebegini rupa. Ya Allah..


apalah dosa sikecil itu.


kesannya pada budak tu masih trauma. sian sangat2.


memang bukan mudah nak jaga anak kecil yg lasak dan aktif. aku faham. tapi diperlakukan sebegitu?binatang pun sayang anak. memang ibu tu dah dirasuk setan.


semoga tiada lagi anak2 kecil dijadikan sebegitu rupa..


Published with Blogger-droid v2.0.4

Wordless Wednesday (v.26)


be real, be you!


;)


happy wednesday

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails