Friday, December 10, 2010

HErkkkk!! Alhamdulillah... ;)

Hehehehee..


My feberet!


Aku rasa blog ni kena tukar la ke jalan-jalan cari makan la. Hehe..


Garlic nan kat restoran Pelita ni sedapla..crunchy. Hehe..tengok cket tangan tuan makan tu enak je mencubit..nyummmy!!! Hehe..
Sent from my BlackBerry® smartphone

sOrryyy naik lOrriii

Manusia ni mudah buat silap. Selalu buat salah. Tapi tang nak mintak maaf tu punya la payah kan? Ego setinggi langit. Tak kira la lelaki ka perempuan ka. Takde gender bias ke hape. Semua sama jek!





er.... termasuk la aku.





opss! heee ;)




Insyaallah..aku masih cuba perbaiki.



satu insiden semalam...



Seorang customer dah buat aku hilang sabar. Dengan permintaan yang merepek dan tak munasabah sedangkan aku sudah memenuhi apa yang dia mahukan. Aku dah jadi serupa naga nak sembur api dah.



Tapi agaknya dia sedar, kalau dia di tempat aku bagaimana rasanya..cecepat dia mintak maaf sebab menyusahkan aku.




Sejuk terus hati.



dan aku setuju untuk ubah. Hati customer kena jaga juga walaupun hati aku dah rentung hangus terbakar!



moral of the story, kadang-kadang dengan satu perkataan tu boleh mengubah banyak perkara. Maaf! Tapi, jangan pulak buat selalu sampai jadi hilang makna MAAF tu. Kita kena betul-betul maksudkan. Jangan dah mintak maaf, pastu buat lagi. Memang cari nahas la kan?


renung-renungkan, dan selamat beramal!



hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers