Wednesday, November 16, 2011

Check up

Assalamualaikum,


Alhamdulillah..aisy dah lepas check up untuk dua bulan. Berat naik up to 4.9kg. Dan panjang@tinggi 57cm. Dari dalam kereta aisy dah mula menangis..meragam sampai ke klinik. Nak tido xleh. Bila kena bogel lagi la melalak sebab sejuk air cond. Hehe.. Pas bagi susu terus lentok lena tidur..kena inject ape lagi..melalak laa kena kacau tidur kan.. Tapi dia nangis tak teruk macam masa sebulan punya inject. Nurse dulu kurang ajar rentap kaki dia. Mau ku lempang laju-laju.. Nurse disini baik-baik belaka..


Hopefully aisy tak demam lah. Nurse kata kalau demam baru bagi ubat. So aku ikut jelah arahan kan.. Aisy skrg da pandai marah..pandai merajuk.. Comel jek. Haha..kadang-kadang macam nak ilang sabar jugak tapi sian dia la kan..tak pandai cakap ape dia rasa..hanya nangis je..hihi.. So kenalah faham style nangis dia tu.. :)


Hmm...cerita anak jela buat masa skrg ni. Nak cite hal aku sangat tak seronok. So baik tak yah cite. Huhu..


Notakaki: lama dah tak buat entry wordless wednesday. ;)
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails