Friday, May 18, 2012

my cheeky pumpkin

Assalamualaikum..


jumaat dah. rasa cepat masa berlalu. si kecik pun lagi 2 minggu masuk 9 bulan. he's growing so fast!


akal die macam2 dah sekarang. kuat merajuk. sangat aktif. tengok gambar2 tu. kalau die bangun pagi sure nangis sebab terhantuk ntah kat celah mana die pegi 'kemas'. semua benda nak diambilnya. kakau aku dukung abis rambut2 ditariknya. sikit hari lagi je nak botak dikerjakan budak sorang nih.. bila dia aktif macam ni..satu keje pun aku xleh buat melainkan layan die..nak taip entry ni pun dok pegang die xkasi merayau.huhu..silap2 dah masuk ke bilik air kang..sangat lasak.


kalau dah boleh berjalan ntah macamana nk kejar dia nih. huhu..


melekakan melayan sikecik ni.harini tak menyentuh assignment lgsung.layan dia sampai aku pun terlelap sekali.. hehe


oklah. Selamat berhujung minggu


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

aNIe said...

Saam Ez...rasa macam sekejap je dah besar ye... tgh melasak lah sekarang tu ye...

zino said...

dah besar ya dah ada akaun Fb ke? hehe

~ez~ said...

kak anie,

wslm..aah..sekejaap je rasanya.hehe..sgt lasak la dia akak..esp tang kaki tu xreti dok diam.hehe

uncle zino,

aah dah besar..akaun fb xde lagik.hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails