Wednesday, June 29, 2011

sebulan lagi sebelum ramadhan menjelma

apa persiapan kalian menyambut ramadhan yang tak lama lagi bakal tiba?



yang utama, sudahkah habis mengganti puasa??



mana yang belum tu cecepat laaa ganti ye..(including me! hee..). Nanti kalau tunggu last minit kang tetiba datang pulak incik bulan kang susah.. ;)



bulan ramadhan ni kandungan aku cecah lapan bulan..harap-harap ada lah kekuatan untuk berpuasa penuh..sekarang ni pun kalau puasa rasa macam takde tenaga langsung! silap-silap boleh muntah..kalau lambat makan je memang 'angin' menyerang dan buatkan aku terus keluarkan isi perut..seksaaa....... huhu



oklaah, semoga kita semua berebut mengambil peluang menambahkan kebaikan dan pahala yang berganda-ganda di bulan ramadhan nanti, insyaallah!

2 comments:

suezen said...

ko preggy leh posa lagi beb?? aku x leh ari tu..ade komplikasi

~ez~ said...

sue, xleh puasa ke?huhu..aku baru terhegeh2 nk ganti puasa..tp mmg rasa sian lak kat baby.bila aku puasa dia macam xtahan..asyik tendang je bila dah ptg2 tu..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails