Friday, May 6, 2011

ku diutara

erm, after pindahkan barang-barang ke rumahku, kami ada photoshoot pre wed di putrajaya pulak. agak meletihkan untuk aku sebab depa shoot tetengah hari buta. plus naik ke bukit bagai. memang bengkak kaki dibuatnya.



oh, my mom memang membebel mcm torpedo kat aku pasal ikut berjalan sama. aiseh! rileks mak ye..hehe..sbb tu aku tak suka mengadu sakit kat my mom. nanti dia punya risau tu...sampai bengkak telinga aku dibuatnya..sampai-sampai je perlis my mom call tanya aku ok ke tak. ngehhh! pastu terus marah tak kasi aku jenjalan duk rumah jek. alaaaa.....boring kottttt duk umah saje. lagipun aku masih tatau nak buat ape dok umah ni. kalau umah aku lain cerita. leh je lepak tak buat ape-ape. kih kih kih..ni umah mak mertua you...i kena control ayu selalu (hubby suh cenggitu..hahaha)


oklah, i admit. ini memang pengalaman baru. walaupun sebelum ni ada beberapa kali balik sini tapi, to live here tuk jangka masa yang lama...aku masih cuba nak sesuaikan diri. it is not easy sebab aku tak pernah stay jauh dari family. memang tak pernah. but takpelah, ini perjalanan hidup baru. explore it dan baru tahu macamana. as long as kita buat yang terbaik, it shud be okay then.. ;)


tak sabar sebenarnya nak jenjalan, makan-makan kat sini. memang heaven wo makan kat sini. surely aku akan blog about it. oh, lepas ni akan banyak entry aku buat. tapi cuak juga bila tetiba husband bagitau yang his mom read my blog. menjerit terkejut aku. nampak gaya macam nak kena private jek. hehe..


oklah guys. pagi ni maybe tak kemana. tido jela kot. keletihan perjalanan yang horror. bouncing sana sini buat satu badan sakit. oh, preggy ni buat aku rasa like an old granny pasal duk sakit sana sini. haha



2 comments:

zino said...

salam hujung minggu...

~ez~ said...

have a nice weekend uncle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers