Saturday, January 15, 2011

Mee bandung muor

Alhamdulillah...kenyang sudah. Sampai je muor terus tibai mee bandung. Walaupun aku selalu gak buat mee bandung ni kat rumah tapi tiap kali balik sure nak terai makan lagi..

Tapi yang kali ni not so badla. Kuah sedap, tapi isi kureng. Aku buat biasa buh daging cincang banyak2. Hehe.. Eh, aku xbuat sendiri. Beli pes mee bandung tu kat muor sini pastu masak la kat rumah. Hehe..pes tu memang terbaik so far.


Ok..esok aku nak makan mee rebus sedap pulak. ;)

Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

4 comments:

Unknown said...

nak pesan belikan pes mee bandung tu bule???? hehehehe

~ez~ said...

next time la babe. lambat baca komen dalam keta sudah. hehe

Unknown said...

huuuu
mcm sedapp jeh :(

follow awak okeh :D

~ez~ said...

aah..sedap jugak la..hehe..okay.tq..nnt saya jenguk ye..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers