Tuesday, January 4, 2011

I'm craving..

Selasa ek hari ni? Aku ingatkan khamis sudah. Tak sabar nak bercuti. Itula padahnya kalau dah lama sangat bercuti. Karat-karat dah kepala otak ni. Hehe..

Aku tak tahan dah..beberapa minggu duk craving nak makan asaaamm jek. Aritu pegi kelantan siap beli sebalang tapi tak sedap last-last ke tong sampah juga. Tadi aku geram sangat beli je kat petronas. Yang jual dalam paket tu..sedapla gak banding yang aku beli kat kelantan tu. Hehe..kalau ke Penang tah bape balang aku borong..

Knowing me bukan penggemar asam-asam ni..Dari dulu..entah nape sekarang ni pantaannngg tengok jeruk,meleleeehhhh je ayaq liur nih. ;)


Sementara tunggu kereta dicuci, melantak laa jeruk tu sampai licin. Ni baru msg hubby suh belikan lagi jeruk tu..hehe..nyum nyum..



Sent from my BlackBerry® smartphone

6 comments:

LILLY MAIMUNAH said...

Gud!!!! dah msh 1st phase ke???

~Mrs Fred~ said...

mcm ada apa2 jer ni.. hehe..

CEO of My Life said...

???? Any good news to share my dear?

sheschocoholic @ leeya said...

lilly,

errr..belum..

sheschocoholic @ leeya said...

kak emma,

ez pon tgh tunggu gak ni kalo ada ape2..hehehehee

sheschocoholic @ leeya said...

hajar@sarah,

kalo ada ko antara yg terawal aku kabaarkaaann ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails