Wednesday, October 27, 2010

Keluar malam

Korang selalu tak keluar malam?


I mean, sorang-sorang.


Erm, aku saaangat jaaarang keluar malam sorang-sorang..Memang tak biasa. Tapi sejak belajar di campus,aku mula belajar keluar malam.
Tapi cuma berani pegi kelas atau kawasan yang dekat-dekat jela. Dan biasanya bila dah takde option. Dah takde sape nak temankan.


Bila da lama cket br jd berani. Aku pernah blk kg sorang-sorang dalam kul 12. Tengah malam ye..bukan tengah hari. Huhu...Siap kena tahan dgn jpj n polis lagik. Huuuu... Sebab masa tu keta penuh dgn barang. Aku angkut pas abis sem.


Aku tak suka keluar malam sorang-sorang. Dengan mcm-mcm hal yg jd skrg buat aku jd seriaauuu..!


Tapi kadang-kadang keadaan menyebabkan aku kena berdikari sendiri.


Harap-harap aku dijauhkan dari perkara yang tak elok. Amiinnnn.. :)


..........................................

Baru balik dr upm n now nak ke jj beli ubat. Huhu..kena ajak my lovely sisters temankan.. ;)
Sent from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails