Thursday, October 28, 2010

Aku dan burung hantu...!

Tajuk mcm saspen jek.


Kat tetengah bandar ni manaaaa la nak jumpa burung hantu kan???



Cuma nak cakap, aku laaa burung hantu tu. Dah tak leh nak tido awal. Gara-gara assignment yang melampau-lampau banyaknya. Sumaaa nak kena anta cepat sebab mgg depan dah abis sem. The good part is aku takde exam..suma bantai bagi keje je..huaaaa!!!! Stress hokay!



Ni tempat aku buat keje? Owh tidak tidaakkk..!! Meja workstation aku lain..meja bawah. Ni meja makan. Sebab sakit ni memerlukan aku duduk dengan posture yg betul makanya aku kena duk atas kerusi... Husband da 'nasihat' suh duduk atas kerusi so kena laaa ikut.



Okaylaa...simple update..sok pagi ada diskusi. Huh! Habis sem ni nak kena bua facial..abis mata n muka I taw!!


Huhu...
Sent from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails