Monday, October 25, 2010

~never knew what i had~



lama dah tak letak lagu kegemaran aku kat blog ni. lama juga blog ni sunyi tanpa apa-apa lagu. takpelah, kadang-kadang orang rimas pulak bila ada lagu kat blog kan..



(title tu ambik sedikit dari lirik lagu kegemaranku)



entahla. beberapa minggu kebelakangan ni im so messed up. banyak faktor mempengaruhi agaknya tapi mungkin sebab kesakitan yang melanda. jiwa jadi kecamuk hati jadi hancur lebur fikiran kusut. Allah benar-benar mahu menguji. Doakan aku kuat. ya, aku perlu kuat.




enufla pasal sad story nih kan. people dont want to listen ur sad story. dont want to see the 'bad' side of urs. that's why most of the time we have to pretend we're okay. walaupun hakikatnya, hanya Tuhan yang tahu. yeah, that's what we call LIFE.





dun wory. i still have A LOOOOOT of assignment that need to be done by this week! owh, zaaammmittt!! (cam best plak maki sumpah seranah ni kan kan..hihihi)




not to forget my chocolaatteee..! alhamdulillaahh..rezeki tak putus-putus walaupun tangan cam nak putus dah nih. hahaha..syukur!





Allah itu Maha Adil, Maha Mengasihani... :)



okay guys..ini lagu kegemaran aku. dah lama suka sejak kuarnya album nih. minah ni sejak dari awal memang aku minat suma lagu-lagu dia. haish..memang jiwa aku suka lagu-lagu macamni.. plus country songs. uh, sedap sedap. hehe




lagu ni memang betul-betul sebiji dengan ape yang isi hati aku nak kata. eceh!




poyos laa pulak. hahaha




pape pun




layaaaazzz!




BEGIN AGAIN

I can't get you out of the sunlight
I can't get you out of the rain
I can't get you back to that one time
'cause you and me are still recovering

So let's just try to cool it down
The fighting is feeling like flames (?)
And let's just try to slow it down
We crash when we race

Oh this is not the way that it should end
It's the way it should begin
It's the way it should begin, again

No - I never wanna fall apart
Never wanna break your heart
Never wanna let you break my own
Yes - I now we said a lot of things
That we probably didn't mean
But it's not to late to take them back

So before you say you gonna go
I should probably let you know
I never knew what I had
I never knew what I had


See, I look for you in the morning
It's that where my mind always goes
And I can't wait to get to the evening 'cause that's when I want you the most


So let's just try to cool it down
The fighting is feeling like flames
And let's just try to slow it down
We crash when we race

Oh this is not the way that it should end
It's the way it should begin
It's the way it should begin, again

No - I never wanna fall apart
Never wanna break your heart
Never wanna let you break my own
Yes - I now we said a lot of things
That we probably didn't mean
But it's not to late to take them back

So before you say you gonna go
I should probably let you know
I never knew what I had
I never knew what I had

But I know it now
I wish I would have known before
How good we were

Is it too late to come back
Or is it really over
If its really over
Then this is not the way that it
Should end its the way it should
Begin its the way it should begin, again...


tenet aku masih sakit-sakit lagi. tak dapat nak bukak web youtube tu. nanti aku letak clip nya ye..tak pon korang boleh cari sendiri kalau mahu. hihihi



............................................

mencari dahan untuk berpaut...

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails