Tuesday, October 5, 2010

enggak bisa



korang suka layan tak drama atau cerita dari seberang???




mesti suka kan kannnn???




Dulu glamer dengan Bawang Putih, Bawang Merah..sekarang ni ada macam-macam drama bersiri Indonesia. Episodnya sampai beratus pun ada. Naik muak dah tengok. Sejak bila mula drama bersiri dari seberang ni pun aku tak pasti...





(pic from google)






Yang pasti, aku tak berapa suka nak layan cerita-cerita ni. Dulu ada la layan sekejap bawang putih bawang merah tu..pastu dah malas dah nak tengok. Buat aku sakit jiwa je. hehehe.. iya, pelakon-pelakonnya begitu mantaaappp sekali lakonannya.. kalau bawak watak jahat tu memang mengundang berbakul-bakul aje makian masa tengok tu..hehe..





sebab tu malas nak tengok. hihihihi..






entahlah. tak tahu kenapa tapi cerita dari seberang ni tak banyak yang boleh aku suka. Yang aku suka sebelum ni ada satu, eiffel, im in love!





(pic from google)





ha..satu tu je yang aku beli dvd nya..and kadang-kadang layan lagi bila bosan. hehehe..



tengok jela cerita Ketika Cinta Bertasbih tu..dah berkurun baru la aku nak tengok. Tu pun husband dok paksa-paksa tengok. hahahaha..dah tengok, terus suka. ;)






Lagu-lagu dari sana pun aku kurang gemar. Setakat nak dengar ke..nak karaoke tu boleh la...tp bukan jadi kegemaran..uh, ini bukak entry@statement berlagak ke ape.. cuma aku tak berapa gemar dengan drama@lagu dari sana..walaupun karya mereka hebat-hebat belaka. Lain orang lain tastenya..







Pernah aku tanya husband (masa tu br jd tunang) dia suka ke layan lagu Indonesia tu..sebab bukan main banyak lagu dia tahu..siap boleh nyanyi sekali..hehehe..






sekarang ni banyak sangat dah band dan lagu-lagu dari sana. Janganla tanya aku..langsung tak tau.hehehehe..






tapi kalau bab shopping dan joli sakan..haaa..aku sukaaa!!! suka shopping kat Jakarta @ Bandung...atau kat mana2 part of Indonesia..waduhhhh!!! syokkkk!!!! Datang sana terus jadi jutawan gitu.. ;)





hehehehe...




opsss! sudah lari topik..hehehe..nanti kita buat entry lain citer pasal jenjalan and shopping-shopping ni ya! ;)




0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers