Thursday, September 9, 2010

Salam lebaran dari perantauan

Alhamdulillah..aku dah husband selamat sampai di Kangar petang tadi.. Bergerak dari kampung aku lepas subuh..singgah sebentar di Alor Setar tuk beli bahan buat coklat..

Alhamdulillah..walaupun baru beberapa hari 'promote' kat fb, tempahan sangat menggalakkan.. Ni buat sbb ada tempahan dr Penang..nnt blk KL leh singgah kejap..sambil jenjalan sekali..lama dah aku x ke sana..lalu jambatan Pulau Pinang atau naik ferri..mau jakun nanti.. ;)

Tahun pertama beraya di perantauan..hahaha..mc kt oversea je bunyinyaaa..pertama kali beraya sebagai isteri..pertama kali beraya tanpa bersama keluarga aku..owh..sedih siot..xmau cakap psl tu..sebak kang..bukan xseronok beraya disini tapi sbb ni baru pertama kali..so mesti sgt2 terasa..huuuu

Abah tgh sibuk buat dodol masa aku tgglkan uma..mak tgh rancang nk buat nasi beriani untuk diberi pada jiran dan saudara mara.. Huaaaa!!!! ;(

Takpelah, kenalah beralah kan? Husband anak sulung lg..mesti mak dia sgt berharap dpt beraya dulu disini.. :)

Apa-apa pun, selamat hari raya untuk semua rakan di blogger ni..maaf kalau ada salah silap..

Semoga semuanya baik-baik aja.. :)
Sent from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails