Sunday, September 12, 2010

Datuk Sosilawati dan 3 lain dibunuh kejam!

Aduh...

memang killing the mood la cerita tragis macam ni. walaupun sebenarnya sudah dijangka. Husband dah mula sibuk dari tengah malam tadi. Bila dapat tahu ada mayat dibakar di Morib tu, tak henti-henti berbunyi telefonnya.


Pagi tadi, seawalnya dia dah bergerak ke banting siap bergps mencari lokasi kejadian.


Macam tak percaya je dengan apa yang jadi. Ya Allah..


Kesian kat keluarga mangsa. kehilangan insan tersayang di bulan yang mulia ini. Saat orang tengah bergembira...mereka berduka..mengharapkan insan tersayang pulang kepangkuan tapi berita abu dibuang kelaut yang jengah ke telinga..


moga diberi kekuatan dan ketabahan buat keluarga mangsa.


suspek sudah direman.


yang terbaru 8 orang termasuk seorang lawyer 40 an berpangkat Datuk. Beliau dikatakan orang terakhir dilihat bersama mangsa.


Mangsa ditahan, dipukul, dibunuh, dibakar dan dibuang abunya ke laut. atau sungai. entah. Tadi en polis tu kata sungai. Tapi mungkin laut kot.


Dah la dibunuh, dibakar pulak tu. Kononnya nak hapuskan bukti..tapi silap besar la. Yang mereka bunuh tu orang terkenal jadi memang sampai ke lubang cacing la polis akan cari. Lagi pulak orang sekeliling kenal mangsa.


Apa dah jadi trend pulak kat Malaysia ni ek. dah la bunuh, pastu dibakar. Yang dulu dibom terus. hish!


Aku sangat-sangat berharap, mereka yang terlibat tak kan terlepas dan dihukum dengan hukuman setimpal.


sedih. sedih.


bayangkan kalau kita dipihak keluarga mangsa.


3 mangsa yang lain tu anak-anak masih kecil lagi. Apa perasaan mereka dapat tahu ayah mereka dibunuh kejam begitu. hmm...


apa-apa pun..alfatihah untuk semua mangsa. Semoga mereka ditempatkan dikalangan orang yang beriman.


....................................................

menunggu husband balik dengan latest update..the story behind it.


2 comments:

aNIe said...

Leeya...sedih kan...mereka dibunuh begitu kejam...tak sangka kehilangan mereka akan berakhir begini...

Dah dibunuh...dibakar pula...tak dpt nak bayangkan...

Semoga pembunuh tersebut dihukum mati juga...

leeya said...

tu la akak...sedih..sedih mangsa dibunuh kejam mcmtu..bc kisah dia nak bina empayar tu bukan mudah..dr org susah..sikit2 berusaha br jd mcm skrg..skg dibunuh kejam mcmtu..sedih betul..

mmg harap sgt org yg buat tu pon dihukum bunuh juga! mmg xde hati perut lgsung!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails