Thursday, September 2, 2010

manusia yang gila kan publisiti murahan!

Beberapa hari tak blogwalking. Malam tadi jenjalan puas-puas. I read BEN ASHAARI entry about all blogger need to be aware of their writing..read here. Just now, i saw a picture from my senior wall page at facebook.


Tiba-tiba rasa macam mendidih pulak hati. Tak tahu la nak kata apa dah. Speechless! These people need to be punished somehow. They wrote whatever they wanted. Kutuk dan menghina Tuhan agama lain. hey, kamu kalau tak suka sangat duduk Malaysia, pegi berambus sana! ramai je orang yang nak duduk kat Malaysia nih. uh, saya jadi emo pula.




I guess not only blogger need to be aware but all internet user..sama ada di Facebook ka..di blog ka..or any web. Yang sengaja mencetuskan api kemarahan orang lain..mengutuk dan menghina agama dan bangsa lain.. Nak sangat riot 13May berulang balik ka??



Lagi satu yang aku rasa macam nak rebus masak gulai je depa suma ni...isu Indonesia dan Malaysia.. nak ape kata depa? SWEEPING MALAYSIAN? ada depa pikiaq ka rakyat depa yang berjuta-juta kat Malaysia nih..??! Sibuk datang Malaysia cari rezeki, yang kita ni terima aja. Sekarang nak wat ethnic cleansing pulak kat rakyat Malaysia. saja nak cipta propaganda la nih.. hangin je dengar!



hmm...buat kurang pahala puasa aku je petang-petang camni. Apa-apa pun, harap mereka yang gilakan publisiti murahan macamni dikenakan hukuman setimpal. Aku rasa elok mereka ni dibuang dari Malaysia ja. Buat menyemak!


minggu yang penuh emosi!


haish..


..............................................................................

still have class for tomorrow and few things need to be done tonight..my assignment! grrrr!! kaco je mood raya.. ;(




2 comments:

aNIe said...

Iskkk!! Buat panas hati je...babs betul diorang ni semua...

Rasanya semua nak publisiti murahan tu...abaikan aje..laknatullah tu semua

leeya said...

hmm..tu la kan kak..saja nak cetus api kemarahan orang..memang laknat orang2 macamni..

gilakan publisiti murahan..elok dibuang je dr Msia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails