Thursday, July 1, 2010

A new journey has begun


It's not easy to make a decision. I hate it. Sebab apa? takut tersalah pilih..Dengan kehendak sendiri, nak menjaga hati orang lain, dengan keperluan semasa...ahhh..i really dont know what to do. Lagi pulak memerlukan keputusan dengan kadar yang segera. Sungguh. aku sangat-sangat stress bila kena memilih.



Tapi dalam hidup ni, kita memang sentiasa perlu memilih. Jalan yang terbaik ialah buat solat istikharah. Dan apa jua yang kita decide selepas itu pasti tak akan menyesal.



Cuma aku ni..walaupun dah solat istikharah..masih lagi ada rasa ragu-ragu. Takut dengan keputusan yang aku dah buat. Sama ada aku mampu buat yang terbaik..risaukan dengan outcome nya..kadang-kadang tertanya..kalau aku terima pilihan lain..ape yang akan jadi. huhuhu..that's my problem.


Buntu sangat.


bila kepala da blur..asyik keje nak makaaannn..tidooo..makaaann..tidoooo..

maka badan pon macam dipam pam..


muahahaha..


takpelah..tak cuba tak tahu. it's not easy to start something new..tapi perkara itu semua akan menambahkan lagi pengalaman hidup..


just let it be


and


i'll do my best!


ameeen...




2 comments:

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

bew career venture i guess!?!? :D
its ok...its risky i know but worth to try :D
for our own good, for the better of our ownself kan :D

~ez~ said...

hi kak verde!

hehe..yeahh..bout career jugak la..hihi..tapi tak cuba tak tahu kan..kdg2 sbb da suka berada di 'comfort zone' so bila kena keluar tu yg rasa macam2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers