Friday, May 21, 2010

tekanan semakin memuncak!!

wahh..title tak mau kalah. Macam ayat biasa dengar time konsert Akademi Fantasia pulaakk.

hehehe

actually, aku baru baik demam. Demam siut nak kahwin nih. huuu..

Sebab ape?

Teruk sangat buat kerja agaknya. Satu badan sakit-sakit. Last-last kena berurut..makan panadol dan sapu-sapu minyak..dua-tiga hari baru betul-betul baik.

Ntahlah..memang tak menang tangan nak buat kerja. Lagi pulak takde sapa yang boleh diharap untuk tolong. Maka semuanya kena buat sendiri. Ni pun aku pujuk dua orang sepupu tido rumah sampai wedding nanti untuk tolong aku buat kerja..

Kalau ikutkan aku memang nak 'berpantang' ikut adat dulu-dulu. Tapi susah. Memang aku perlu keluar kesana sini untuk uruskan hal-hal yang belum setel.

7 hari lagi beb!


risau..bercampur baur perasaan..



harap-harap semuanya berjalan lancar..



ameen..






2 comments:

aNIe said...

Leeya...dulu2...orang kawin...pengantin tak penat...semua orang buatkan...tapi sekarang...pengantin yang penat sebab kena menyiapkan keperluan sendiri lagi...nak pastikan segalanya berjalan lancar...cameraman...pelamin...pakaian pengantin...hantaran...semua nak kena pikir kan?

Just take care...jaga kesihatan tu...takut terlalu penat nanti bersanding pun muka kelat...heheh

leeya said...

kak anie,

tu laaa..saya teringin nak jd mcm pengantin dulu2.duk diam2 jek..buat persiapan diri..mandi bunga..lulur..mcm2 la..ni semua nk kena buat sendiri..huu..xmenang tgn..

bab muka tu mmg saya jaga betul.tanak stress2 nnt abis hilang seri..hee..

akak kalau free dtg la ye.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails