Monday, January 4, 2010

Entry pertama 2010



Masuk sudah tahun 2010..dan goodbye 2009. Lambat pulak cerita tentang tahun baru ni. hehe..nak buat camne..minggu yang agak sibuk untuk aku. Sambut tahun baru di kuantan bersama keluarga..agak happening jugak sambutan kat sana sampai aku pon naik pening. heh!

Bila tahun baru masing-masing berazam yang macam-macam. Biasalah kan..semangat diawal-awal. Nanti lama sikit terus lupa apa yang diazamkan. hehe..

Alhamdulillah..untuk aku, tahun 2009 melabuhkan tirai dengan sesuatu yang cukup indah. Permulaan bagi sesuatu yang baru untuk aku. Dan insyaAllah, tahun ini akan bermula la kehidupan yang baru. Harap semuanya baik-baik aja..hehe..dan sudah pasti azam aku berkaitan tentang status baru yang bakal dipikul nanti. Berharap dapat perbaiki diri menjadi lebih matang. Dapat menjadi anak yang lebih memahami, isteri dan menantu yang baik dan yang penting dapat menjadi seorang yang lebih penyabar. Yer, kehidupan memerlukan kita menjadi seorang yang penyabar. Hidup ni tak senantiasa gembira..pasti ada sedih dan duka. Harap-harap aku mampu hadapinya. Sebolehnya tahun ini tak mahu bersedih nangis dan gundah gulana selalu. Cukup-cukup la.. :)



Hadapi segalanya dengan tenang dan sabar. InsyaAllah..

3 comments:

De'AdorableHeart said...

mmg setuju sangat dah tak mau nangis dan bersedih. moga lebih ceria dan bahagia. amin. :)

aNIe said...

Leeya...semoga segala azam akan menjadi kenyataan...akak doakan...cukup2lah bersedih...biarkan keceriaan mewarnai tahun 2010 ini...akak doakan kebahgiaan leeya...

Leeya said...

jaja,

yeah..kita sama2 berusaha kearah itu ye..semoga sama-sama lebih matang, kuat dan gembira selalu.. :)

kak anie,

insyaAllah akak..thanks..saya pun doakan yang terbaik utk akak dan keluarga.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails