Friday, December 4, 2009

Persediaan Terawal...

Salam..

Pekaba kawan-kawan semua. Lama pula tak update cerita kat blog ni. Sorry ye..Ada masalah sedikit baru-baru ni. Alhamdulillah sekarang dah okay. Biasalah..ada turun ada naik. Yang penting, kita mesti berusaha dan yakin dengan apa yang kita mahu dan percaya dengan ketentuan Allah..

Esok dan ahad aku akan berkursus di Shah Alam. Kursus ape? ala...yang wajib kena ambil sebelum nak berehem ehem tu la... (hahahaha....malu-malu arnab pulak nak cakap..hihi). Kena la ambik dulu kan..kalau tak nanti tak cukup syarat.

Okaylah..have a nice weekend!

2 comments:

~Mrs Fred~ said...

wah..dah amik course yer.. syabas!

:p

Leeya said...

hahaha...langkah awal.hihihi...next test lain plak..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails