Tuesday, September 25, 2012

weakness

Assalamualaikum..

been busy. blurrr..kepala jammmed.

actually aku ni memangla tak pandai bila masuk bab nombor2 ni. baru sem ni amik statistics. sebab apa dah final sem baru terhegeh2 nak ambik?aku kan ambik CE dan dalam paper CE ada statistics.disebabkan mudah utk aku study CE nanti so amik la stat dalam final sem.

memang terhegeh2 mcn kura2 aku nak pahamkan.esok kena anta assignment tapi sampai sekarang tak menjadi2 lagi.blur dah tatau nak tanya sape.kena ada org duduk sebelah ajar. so esok aku kena kluar rumah awal nak jumpa kawan mintak dia ajarkan since dia degree in stat kan. kalau tak paham memang kena hampuk kepala aku ni kat dinding jugak. huahuau

at the same time sibuk gaklaaa buat kuih muih tuk bawak ke kelas.dorang byr.so leh la dapat duit minyak cketkan ;)

takpelah..asalkan ku berusaha insyaallah ada jalannya. :)

Published with Blogger-droid v2.0.8

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers