Tuesday, July 3, 2012

busy mommy




Assalamualaikum,


Alhamdulillah..dah selamat masuk rumah baru. Dah masuk hari ke 3. Penat mengemas dan melayan sikecik. Kemas tak habis lagi. Nasib baik sebelum masuk rumah ni hubby dah kemas banyak. Kalau tak sure pengsan aku nak kemas sorang-sorang. sikecik makin macam-macam. Dia tengah tak sihat. Selsema dan batuk. Almost seminggu. Kalau esok lusa tak kurang jugak aku terpaksa juga bawak pegi klinik ambik ubat.huu..



Walaupun suri rumah, jaga anak dan mengemas rumah sangat meletihkan. Orang nampak macam senang tapi tidakla sesenang seperti yang dilihat. kena cuba dulu. hehe..

dan juga kena multi tasking kan? huuu..supermommy!




will update more later k! =)



0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails