Sunday, May 6, 2012

musim kenduri

Assalamualaikum..


masuk bulan mengawan sudah. bulan 5 dan 6 memang jad favourite orang buat kenduri.aku pun kawen bulan 5 juge..


baru balik dr kenduri kt kuantan. congrats kak anis dan abang kamal. semoga bahagia selalu. takde hadiah ape nak bagi so buatkan choc love box dan choc cupcakes.rushing buat dalam masa beberapa jam.


bawak aisy kali ni agak mencabar. dia sejak baik dari demam jadi makin super duper aktif dan lasak. Biasa tdo tapi sampai sana xmau tdo sibuk paksa diri berjaga.aku pun dah jadi zombi.duk uma lain die jadi payah nak tdo. budak ni memang nak tdo kena aircond aje. huhu..kena train die tdo tanpa aircond.


siangnya dok bukak baju pakai pampers je sebab peluh.aktif xmau duduk diam.tu belum pandai jalan or merangkak.baru ngesot guling-guling.kalau dah pandai berjalan lagi jenuh nak kawal dia. skg dah pandai berdrama. Tau jejerit nangis kuat2 nak suh orang dukung dia. kalau xdilayan lagi kuat nangis siap berairmata.bila kita angkat je terus sengih2..mmg budak sorang nih..suka guna tektik tu..ish ishh


so skrg agak mencabar aku nk buat keje.nak tgu dia tdo memang lambat. kadang2 sbb penat dengan aku skali terbabas tdo.hehe..


Mggu depan aku ada dua individual presentation.hope suma ok.huhu..


oklah happy sunday!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

suezen said...

adik aku kahwin gak...may nih...so nk kene blk kk :P

~ez~ said...

hehehe..yeke.congrats to ur sister..best leh blk kg.. =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers