Sunday, March 25, 2012

tips mendidik anak

Assalamualaikum,


untuk semua ibu bapa dan sesiapa sahaja, sila click link ini dan baca artikel tentang tips mendidik anak dan cara mengurangkan marah pada anak kecil.




hmm..aku masih lagi cuba menjadi yang terbaik. Dan sentiasa cuba buat yang terbaik untuk Aisy. Tapi dah nama manusia, ada waktunya aku silap. Apa saja kesilapan yang aku telah lakukan pada anak, hati aku sendiri jadi sedih, hati aku jadi terluka. Itu silap aku. Apatah lagi kalau silap orang lain pada anak aku.




Aku nak buat yang terbaik untuk dia. Sebab, bila dia dewasa nanti, aku tak mahu dipersalahkan atau aku menyalahkan diri aku sendiri.





p/s: aisy masih tak mau isap botol sangat. kejap nak botol avent, kejap nak botol pureen je..kejap suma botol tak mau. haduhai...manjaaaaa nak ngempeeenggg aje.



0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers