Saturday, July 23, 2011

Daisuki da yo

it used to be my favourite song masa kat U dulu-dulu. nanyian AI OTSUKA. lama dah tak layan lagu ni..tergerak hati nak cari kat youtube..tapi aku tak jumpa pun music video asal yang lengkap...penat dah menggoogle tak jumpa jugak. kalau ada tapi tak sampai habis. pelik pelik..



ini bukan video asal nya..




ini video asalnya...tapi tak lengkap..tak sampai habis..




sinopsis dari wikipedia.


"The music video features some captions at the beginning describing Ai's love for a man she misses. After this introduction, there is Ai talking into a camera as her 'boyfriend' joins her for her birthday. It is filmed as an 8-minute mini-drama. The storyline features a happier Ai through videos and pictures taken, a crying Ai holding her dead boyfriend's hand at a morgue/hospital, and then a melancholy Ai against a dark background. The video ends with a flashback of Ai and her boyfriend at night walking the streets."






kalau nak layan lagu yang lengkap layan video ni..siap ada lirik dan translate lagi..sedap suara minah ni..kalau nak tahu aku siap hapal lagi lagu ni...huhuhu...sekarang dah lupa dah..ingat sikit-sikit je..


aih..kenangan betul.




tetiba mood nak layan lagu sedih sedih..huhuhu
..........................................






0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails