Thursday, May 26, 2011

Dunia akhir zaman

Haih! Geleng kepala aku tengok paper metro hari ni.

Seorang pemuda berumur 25tahun mahu menukar jantina dari lelaki kepada perempuan dengan alasan lebih cenderung kepada sifat kewanitaan dan mahu memudahkan perjalanan urusan seharian. Maksudnya, susah bila dia pakai pakaian wanita dan mahu duduk di asrama perempuan sedangkan nama lelaki...so mahu tukar nama jd senang sikit nak jd perempuan..

Budak ni student medic tau. Bukan calang-calang punya pandai. siap dah buat pembedahan buang jantina lelaki lagi.. Ini la bila semuanya ditolak ketepi. Memang benci betul bila ada individu sibuk nak tukar jantina ni. Dari lelaki nak jadi perempuan..yang perempuan nak jadi lelaki..nak kena telan dek bumi ke?? Bencana yang Allah turunkan sikit pun tak beri pengajaran pada mereka ni..tak takut langsung!


Harapnya mereka semua ni kembali la ke pangkal jalan..
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

4 comments:

zino said...

asal dia tu lelaki sejati ke atau dua identiti...

sheschocoholic @ leeya said...

rsnya lelaki sejati..sbb lawyer dia xde pun sebut psl dia ni ada dua identiti..cuma ckp dia nk jd perempuan sbb naluri tu dtg secara semula jadi..humm..n susah nk jd perempuan if nama lelaki..

sya said...

Susah benau ikut naluri.. naluri ni setan banyak kacau.. nanti dah tua menyesal. Kalau dah mengaku pompuan memang takkan solat jumaat le tu sampai ke mati.

~sheschocoholic~ said...

kak sya, tu la kan...tu yg jd mcm anu dalam botol. mcm2 hal diorang ni..sanggup buang kemaluan tukar jantina..kan dah menidakkan hukum dan ketentuaan allah..naluri tu mmg byk setan je yg menghasut..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails