Thursday, January 6, 2011

Kerana mimpi

Huh..keletihan yang amat aku semalam. Tidur pun xboleh. Pukul 4 pagi buat entry pasal kucing..lepastu bila dapat tidur duk pulak mimpi hantu pocongg!! Terus tak leh nak tidur daa sampai ke siangg..


Dah siang sibuk ke kl ada urusan..rushing pulak nak ke kelas. Kelas plak ada dua.. Dari 3ptg sampai 9malam.. Nak nangis aku dibuatnyaaa.. Huaaaa!!! Letihhhh!!! Balik rumah sibuk dengan kerja rumah pulak..pastu siapkan susun album customer..sesambil buat choc lagi.. Uhhh...letih sampai hari ni masih terasa..


Suma gara-gara xleh tido sebab mimpi hantu!!!
Sent from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

LILLY MAIMUNAH said...

dah amik custom eh??? ok tak print kat gaga??

sheschocoholic @ leeya said...

dah..erm..boleh laa..sbb aku tunggu lama kat kedai tu..album aku mcm byk hal plak dorang ni..huhu..biasa bukan amer buat kat ctu ke?dia buat kat hartamas tu ek?aku tak reti nk cari area tu lg..huhu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails