Thursday, December 2, 2010

zassss!!! sepantas kilat!




punya la cepat masa berlalu...tup tup dah disember 2010. end of year sudah. Dalam hati dok menjerit...



cepatnya!!!





Rasa macam baru je semalam masuk tahun 2010. Macam baru semalam cerita tentang azam awal tahun. Sekarang dah hujung tahun..ape azam aku? apa pencapaian aku??





Aku plan macam-macam dalam hidup. Tapi tak semua yang aku mahu dan rancangkan diperolehi walaupun sudah berusaha sehabis daya. Contoh terdekat, aku plan nak jadi cikgu sebab aku dah jatuh cinta dan serasi dengan job tu walaupun dugaannya amat hebat. Tapi bukan rezeki aku agaknya...till now aku tak dapat apa-apa panggilan pun. Tak kira macam mana aku usahakan. Tak perlu aku senaraikan apa yang aku dan family aku dah buat bagi
menolong aku dapat menjadi seorang guru.Tapi....

(with my lovely students..oh! i reaally missed them! huhuhu)


Sebab Tuhan dah kata itu bukan rezeki aku..



Jadi aku cuba tukar plan.



Back up plan aku..sambung master.




naaaahhh! itu yang aku buat sekarang. Walaupun aku tanak sambung belajar lagi. Not now. Tapi mungkin ini yang terbaik untuk aku. Walaupun pada awalnya memang aku tanak..tapi tak bermakna aku buat sambil lewa. Aku memang sangat komited dengan apa yang aku buat.

(my group members)


Perkara yang kita tak suka tak semestinya tak baik buat kita.. kan??



now im enjoying my life as a student!

;)


Benda yang kita tak suka..lama-lama boleh jadi suka.. ;)




Dalam tahun ini juga aku memegang status baru. ISTERI.





alhamdulillah..




after all that ive been through. Hanya Allah yang maha mengetahui. Dia yang tahu apa yang terbaik untuk ku.




Kadang-kadang macam masih tak percaya yang aku dah jadi isteri orang. Yalah, bila balik kampung..termenung tengok kawasan rumah..dulu nak sangat keluar dari rumah dan ada kehidupan sendiri and now aku rasa sangat rindu nak duduk lama di rumah..




Sian my mom yang kadang-kadang kena stay all alone in the big house. sian sangat. xleh nak ingat. kang ingat mata terus meleleh je.. ;(




this is what we call life..



erm..



harapanku..



moga-moga di murahkan rezeki kami untuk perolehi cahaya mata....my mom mesti super duper happy! ;)



ameennn!!



been wondering camna rasanya ada baby dalam perut ;)


hihihi (*,*)

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers