Thursday, December 16, 2010

Nak kurus???

Rasanya ini salah satu eksesais yang mudah simple tapi berkesan tuk bakar lebih 500kalori.


Ape dia??


Berlari-lari di KLIA!


Haha..kaki aku kejang betul.


Ingatkan flight my sis kul 1130. Rupanya dah tukar ke 930pagi. Aiseh! Aku dah dalam kereta bila tau tu. Ape lagi?? Pecutlaa semampu mana kereta ni boleh. Huuuu..


Sampai kat terminal terus park tepi tak kira dah encik polis nak saman ke ape. Janji dapat jumpa sat. (Tp xkena saman pun) Tu pun dah kat pintu masuk..huhu.. :(


Takpelah..panjang umur jumpa lagi nanti.

.....................................

I'm still in the car. Kaki krem pulak. Berlari-lari dengan skirt buat hilang cun aku dipagi hari.
Sent from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

::~aFiFaHaNi~:: said...

ami n kak seri g canada hr ni ek?
bestnye....^,^

sheschocoholic @ leeya said...

aah pipah..diornag dah selamat berlepas pagi tadi kul 945 kot.akak pon pening dah..asyik salah inform masa kat akak or akak yg salah dengar..hahaha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails