Tuesday, December 21, 2010

my dad

semalam birthday my dad.


yang ke 56


Aku dah lama ingat. Aritu masa jenjalan dengan sister and brother, sempatlah beli selai kemeja. pink gitu! tapi my sis yang bayar. hehe..


My dad nih seorang yang workaholic. Tak reti duduk diam walaupun dah pencen lama. actually dia pencen awal. Kalau tak silap masa umur 52 kot. Entah. Lupa pulak. Sebab dia lebih berminat dengan kerja-kerja pertanian. Orang jawa la kata kan..hehe..Walaupun sakit tapi masih gagahkan diri bekerja. Kadang-kadang macam tak sampai hati tengok. Tapi di larang pun masih nak buat, so biarkan la.. Kalau aku anak lelaki dah lama aku tolong. hehe.. Tapi ni mampu tolong tengok je.. huhu


Doaku, semoga abah sentiasa sihat dan dipermudahkan segala urusan..Sentiasa gembira disamping mak dan anak-anak..err, cucu coming soon. hehehe



0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails