Thursday, December 23, 2010

ciss!! kau punya pasal laaa nih!

erm..



sedih.




stress.




kau punya pasal laaa aku jadi macam ni.





Walaupun sebenarnya salah aku juga.












Kalau aku tak jamah kau, aku tak jadi macam nih.






Berhari-hari menanggung derita sengsara.






kau siksa aku!








dah macam drama swasta pulak.



hahaha..




gara-gara makan megi 2 hari lepas, kepala aku tak baik-baik dari sakit. Makan pun tak abis. Actually, aku dah lama sangat tak makan meggi. Berbulan-bulan kot. Last pun tak ingat bila. Tapi aritu sebab malas nak masak, so rembat laa makan meggi. Terus migrain sampai sekarang. hambikkkk!!



tobaaattt tanak makan lagik!




...................................................................................


ps: ada orang kata, kuah meggi tu kalau jirus kat pokok pon, pokok tu leh mati! punya laa 'tak berkhasiat' meggi ni..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails