Thursday, December 2, 2010

Business online tp service haprakk!!

Memang killing the moOd betul..!

Camna buat bisnes tapi service hampeh???


Orang order lain, lain yang diposkan. Pastu pandai nak salahkan customer. Dia yg xcheck order bebetul. Aku ada bukti email n msg yg aku anta. Dia yg salah baca. Gerrraammm!!

Pastu aku da cukup baik nak suruh adik aku anta balik barang tu and ambik barang yg betul tapi bila call xangkat..msg berkali-kali xreply..memang buat aku naik hantu lah!


aku pasan memang ramai yang complaint pasal service dia yang teruk.

Hmm...buat hati aku panaaaasss jek! Tok sah berbisnes kalau rasa xleh nak uruskan dengan baik.. Menyusahkan orang ja!

Emo betul aku pepetang ni.
Sent from my BlackBerry® smartphone

5 comments:

aNIe said...

Bila kita berniaga... kita kena jaga hati customer... kalau tak nanti orang tak beli dari kita lagik...

Akak cukup jaga... cukup takut kalau orang kata barang tak sampai.. takut kalau ada kesilapan teknik masa penghantaran...

Bagi yg berniaga online... harap2 jgnlah kerana nila setitik rosak susu sebelanga

Mama Zara said...

betul tu aNle..sbb nila setitik rosak susu sebelanga kn, so far sepanjang dh dkt 2 taun me meniaga on9 ni, mmg me akan follow up btul2 smpai brg tu customer dpt, then soh check betul ke x. tp alhamdulillah takat ni xde lg slh brg :)

~ez~ said...
This comment has been removed by the author.
~ez~ said...

Kak anie,

Itulaaa...saya faham sbb sy pun berniaga online. Sbb customer tu sumber rezeki kita jd jaga bebaik. Tp org ni main sambil lewa je. Memantang ramai je org berebut beli brg dia.huuu..tp xpatutla buat camni..susahkan saya..huu..pastu pandai dia salahkan sy padahal sy order mmg betul.bila sy kata check blk email tu br dia admit.huuu..

~ez~ said...

Mama zara,

Tq dropping by..huu..tulaa..bila berniaga online ni kena jaga juga reputasi..org xkenal kita xsemestinya kita boleh buat sesuka hati..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers