Tuesday, December 7, 2010

BlogLarian


gua kena TAG oleh cik annie. tq dear. lame dah tak kena TAG nih.



actually ada lagi satu tag aku tak buat sebab macam tak berapa paham. hehehe..sory my cuz pipah. nnt akak buat ye! ;)

ok. Bahan-bahan dan perencah untuk TAG ini ialah :




1) Letak Banner dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com



2) Lengkapkan Slogan " Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30patah perkataan)

Saya suka berblogwalking kerana sebab boleh menambahkan lagi kenalan blogger dan menyihatkan kepala otak sebab saya ni malas nak walking kat luar sorang-sorang. ;)


3) Follow BlogLarian


okay done!


4) Tag 3 orang rakan atau lebih


errr...sapa pulaaakk la aku nak tag nih ek??

jap jap..

2) del
3)..............sesiapa yg nak buat boleh buat..hehe..tinggalkan nama kat komen ni nanti aku listkan semuanya.. ;)

5) Sila beritahu rakan yang anda tag melalui komen

wokay!!

6) Tinggalkan link post anda di entry ini


done!!


7) peserta akan di listkan ke dalam BlogLarian mengikut turutan


yezzaaa!!!


8) Tiada tarikh tutup buat masa ini

hape lagikk!! join cepat!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers