Wednesday, November 3, 2010

Hobi dan cuci mata



Tadi keluar ke kedai. Mencari surat khabar. Ingat kat husband. Dapat baca cerita dan tulisan dia pun jadi la. hehe. Tapi, dah pukul 6 petang baru nak cari memang susah la nak jumpa. Paper ni pulak memang cepat aja habisnya.



Tapi, kalau dah kata rezeki di beri dan diizin Tuhan, ada aja kan? hehehe


Jumpa la kedai majalah.siap ada jual buku lagi. Sekali tu terjumpa beberapa majalah pasal photography. adeh. sangkut dah mata kat situ. sebab aku keseorangan dan tak suka nak lelama masa tu, makanya aku rembat hampir 5 majalah pasal photography. Tapi bila selak-selak balik, aku ambil mana yang betul-betul banyak infonya. Dari 5 turun jadi dua.






Tapi, bila dah sampai rumah, yang aku baca bukan dua majalah tu tadi. tapi yang ini!







hehehehe...cuci cuci mata dulu. eh, banyak hape info berguna dalam ni..kan kan?? hihihi


Sent from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails