Thursday, August 5, 2010

hangin je haku dibuatnya!

lately ni tido malam jadi susah.

Satu mungkin disebabkan fikiran tak tenang dengan kerja yang banyak.

Kepala asyik sakit. Pening memanjang.

Bubuh minyak kapak minyak besi karat pun tak jalan jugak. Rasa macam nak celup dalam minyak masak pun ada.

gilo kau.


Bila mula baring je, mula la..tersendawa non stop. Berjam-jam sampai ke subuh. Bayangkanla!



dari tengah malam sampai ke subuh aku duk bersendawa sorang-sorang non stop. sedih dan sakit. Penat. Kadang-kadang sampai muntah. Tak tahu simptom apa. Selalunya sekejap aja. Ini berterusan untuk hampir seminggu.



Agaknya badan aku ni banyak sangat angin.


minum teh buang angin pon macam tak jalan jugak.


confuse aku sakit nih.



haishh..hangin betul aku dibuatnya!




............................................................

rutin tidur dah tak normal. walaupun mata dah ngantuk badan dah penat tapi masih tak boleh tidur. Jam dah 3 pagi. Huhuhu..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails