Friday, July 30, 2010

saatnya semakin tiba

lagi beberapa hari kita akan masuk ke bulan ramadhan..bulan penuh keberkatan dan barakah. bersyukur masih dipanjangkan usia untuk mengumpul sebanyak pahala yang boleh..moga-moga amalan kita semua diterimaNya..ameenn..



ini kali pertama aku menyambut ramadhan bersama suami tercinta..tapi tak pasti lagi kami dapat berbuka sama selalu atau tidak. huhu..



Bila puasa, orang pasti sibuk bercerita tentang raya.Aku cuma nak bagitau, insyaAllah tahun ni akan balik kampung suami. harap-harap mak aku xsedih :(



humm...lama betul tak hapdet entry. Hari-hari kepala aku dok fikirkan tajuk thesis..dan macam-macam lagi laaa....



adehhh..seriusly sampai rasa nak muntah dah asyik berfikir tanpa henti.. :(



bila sorang akak sekelas dgn aku (tp dia buat phd) bagitau kat aku yang terlalu banyak berfikir boleh menambah kedut kat mukaaa...sebab stress je memanjang. ahh..terus malas nak fikir dah sekarang...hahaha..alasan semata xnak buat kerja la kannnn..




Bayangkan la..aku pernah tak tido sampai ke lepas subuh..semata-mata tak boleh tido sebab susah hati fikir assignment kena hantar. Padahal masih ada masa seminggu lagi..hehehe..poyos la pulak kannn ;)



okaylah..bosan pulak cerita pasal study nih. Skg pun tak tido lagi sebab masih mencari topik untuk research.huhuhu...



husband entah kemana.. :(



katanya nak ambik gambau pelacur. hish hishh..macam hape je bunyi keja dia tu kaann kann..hahaha..



hari ni aku puasa..semalam pun puasa. puasa ganti. Aku rasa macam dah ganti dah awal-awal tapi aku lupa dan tak pasti..so aku ganti la balik. Takpelah..memang selalu macam ni..hehehe..lepasni kalau aku ganti puasa..aku suh husband ingatkan. tu la gunanya partner kan kannn?? ;)



tadi masak kueteow kungfu..sebab semalam makan kat kedai macam sedap je..teringin nak buat sendiri..leh gak tahan sedapnya...haha..puji diri sendiri laa pulaakkk.. ;)



tak caya??korang set time bila..mai datang rumah..aku masakkan mehhhh!!



okay..statement poyo diatas tu.


hehe


minggu lepas masak char kueteow..agaknya lama-lama aku pun kena panggil TEOW macam adik aku tuh..gara-gara sukaa sangat makan benda tu.. heh! minggu depan nak masak ape pulak dengan kueteow nih? hihi



adeh..sebut pasal makan ni memang la besh kan..badan pon dah macam raksasa agaknya.



humm..ape aktiviti weekend nih?

me??



takde pape special kot..duk je la umah buat kerjaaaaaa...




sebab ape??






husband tak cuti daaaaa~~ :(


sob sob sob





so


okay guys, happy weekend!!







0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails