Friday, March 5, 2010

masih sakit lagi

Dah masuk dua minggu sakit kepala tak hilang-hilang. Sejak duduk rumah ni aku agak jarang kena sakit kepala @ migrain. Melainkan kalau lambat makan.

Tapi lately ni..kerap sangat sakit kepala. Sehari tu datang berkali-kali. Pagi-pagi akan sakit kalau aku keluar dan matahari baru naik. Aduhai..macam puteri lilin la pulak kan?

Tengah hari kalau panas sangat memangla sakit nyut nyut tu datang lagi.

Malam pun boleh sakit kepala tanpa sebab.


nape eh?


Sebab stress ke?
Tu pun rasanya ada mempengaruhi kot.



Rasanya faktor utama jadi macam ni.. cuaca yang tidak menentu. Ditempat aku ni dah lebih seminggu tak hujan. Panas terik je. Kalau redup atau mendung..hujan tetap tak turun. Macam tak sudi je nak siram muka bumi sekarang ni. Banyak sangat dosa dan kekejaman yang berlaku.. :(

Hape nak jadi pun tak tau.






0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails