Wednesday, October 3, 2012

fed up!

Assalamualaikum..

lama la tak berupdate. rindu nak membebel kat blog hari-hari. Tak payah susah payah paksa orang 'dengar' apa kita nak bebel.kan?

banyak benda yang aku tengah fed up sekarang ni

fed up bila masalah internet masih tak settle lagik. line kejap ok kejap tak. tapi sejak mereka dah 'upgrade' modem dan sebagainya bulan 6 lepas till now, line TAK PERNAH laju. loading semedang. memang aku dah sangat FED UP! buat report berkali-kali. technician datang dah 2kali.modem dah ganti baru dua kali. pun tak ok. aku rasa nak hempuk je modem yang ada nih. menyusahkan aku. nak cari journal or google info ape pun payah! bencik~ menambahkan stress je


fed up dengan orang yang pandai pergunakan kita untuk kepentingan diri. masa susah pandai cari kita. time kita susah, buat-buat tak paham. hmm.. so aku rasa perlu berhenti berharap pada orang lain. selagi boleh buat sendiri, buatlah.


fed up dengan orang yang tak reti-reti nak faham situasi aku yang duduk jauh dari universiti. kalau nak buat discussion bukan pada hari aku ada kelas memang aku kena fikir berkali-kali. kalau aku tak dapat datang tu kena lah faham. so far aku jarang tak datang kalau ada discussion. tapi kalau buat pada hari yang aku takde kelas memang payah.hmm..kalau dekat takde masalah. tapi jauh, aku kena drive pergi balik 4jam. dengan letih dan kos minyak tol semua tu..just mintak faham je situasi aku. takpelah tanak faham. aku mahu berhenti berharap pada orang lain. lantaklaaahh


hmm...macam-macam hal la kan sekarang. lepas satu satu yang datang. fed up!


*hari rabu yang memang stress

1 comments:

~ez~ said...

huhu tgh cuba sabar ni dear.huuu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers