Wednesday, July 18, 2012

Wordless Wednesday (v.34)

Assalamualaikum,


beberapa pic ku jumpa dalam FB yang sangat menarik! ;)


menguji kesabaran. kihkih




oh please, perempuan/wanita memang sensitif cakap pasal bentuk badan. gemok ke kurus ke pleaseeeee NOOOO!! ;)






hahaha..yeke?





hahahaha so true!





muahahahaha! oleh itu tak yah nak 'up' sangat dgn partner anda! kihkih




ku pernah berfikir juga nak baling pda tunangku (time tu lah) sbb dok asyik belek benda tu tak henti2. dalam hati jelah kan. hahaha




hehehe.. macam betol jek. ;)




oh tidak! selalu terjadi padaku. muahahahaha!!




hahahaha..penah jugak terjadi. hahahaha..adoi adoi sakit perut gelak ingat balik. Ada satu ketika tu sampai aku sanggup tido dalam kereta semata-mata nak bg hubby tengok bola kat kedai. ku tak sanggup nak teman sama kat kedai, teman kat dalam kereta boleh la. hahahaha




kihkih the rock the rock..



hahahahah memang betul pon!




kan kan??!





0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails