Monday, July 9, 2012

si lasak






Assalamualaikum,


betul ke? mungkin kebanyakan parents sekarang terlalu sibuk cari rezeki untuk keluarga sehingga terlupa nak melayan anak-anak dirumah.




even aku yang dirumah ni pun teramat letih buat kerja. lagi-lagi dah duduk rumah sendiri. bangun pagi-pagi dah pung pang pung pang buat kerja. ada aja benda yang perlu dibuat. kalau anak dah bangun kena layan dia. jadi sementara dia belum bangun tu kena la macam lipas kudung buat kerja.




hari ni dahi aisy berdarah sikit terhantuk kat meja solek dalam bilik. masa tu aku tengah jemur baju diluar. tak dengar pun dia bangun. tau-tau dah nangis sekuat hati. aduh..sedih hati tengok dia luka macamtu. kalau boleh transfer luka tu kat aku, dah ku buat begitu dah. hari tu telinga dia melecet nape tah. sebelum tu kat kepala berdarah terhantuk dinding. huaa!!




aktif sangat. siapa penah jumpa aisy sure tahu macamana aktifnya dia. the moment dia bukak mata terus mula aktif. panjat sana panjat sini. tak boleh duduk diam. tdo pun lasak. aku kena lebih berhati-hati lepas ni. sekarang ni tengah pujuk dan latih dia 'berumah' dalam playpen dia lebih lama. dulu kejap je letak dah bising-bising satu kampong suh kuarkan dia. now tengah latih dia tidur dalam tu. makanya, dengan aku skali masuk tdo. hahaha..



macam-macam laa anakku ini~



semoga kejadian berdarah ni tak berulang lagi. huhu..







0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers