Friday, July 13, 2012

tazkirah jumaat


Assalamualaikum,


Antara pic yang ku jumpa di fb. dishare oleh kawan-kawan. meh tengok meh..


betul la..dalam hidup ni jangan sombong.





Allahuakbar!





semuanya milik Allah. rezeki apa yang kita dapat semua Allah yang beri. Dia boleh tarik bila-bila masa. oleh itu jangan riak, jangan takbur.



banyakkan sedekah dan amal jariah, rezeki jadi berkat.



hah ini lagi satu. dulu aku pun pernah buat tapi dah lama tak buat benda-benda ni. merepek dan rupanya berdosa. nauzubillah..berhenti main games macam ni ye..



salam jumaat.

2 comments:

aNIe said...

Salam Ez...suka sgt pada semua perkongsian ini...byk yang boleh dijadikan iktibar...

~ez~ said...

wslm akak..alhamdulillah..amik mana2 yg dishare kt fb utk share kt blog.boleh jd pengajaran kita semua.. =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails