Thursday, November 24, 2011

ribut dihati

Assalamualaikum,


tajuk entry bukan main lagik ye.



hmm..sejak akhir-akhir ni banyak perkara bermain-main didalam fikiran. Bila terjadi sesuatu di luar pengetahuan aku, sedikit sebanyak mengoyah perasaan tenang di hati. Tapi aku memilih untuk memendam. Kalau luah sekadar berkias. Tak tahu lah sejauh mana aku mampu menyimpan gelora ini. Aku berharap, kesabaranku ini memberi manfaat yang baik tuk aku. Sesungguhnya Allah amat menyukai hambaNya yang bersabar...





banyak perkara yang terjadi diluar kawalan kita. kadang-kadang tertanya apakah takdir yang telah Allah tentukan untuk kita? bila mana semuanya serba tak kena, serba tak menjadi. Tapi hanya Allah yang maha mengetahui..



semoga aku diberi kelapangan dalam segala urusan. semoga Allah memakbulkan segala doaku. semoga apa yang aku lakukan diberkatiNya..ameennn ya rabb!

4 comments:

Anonymous said...

amin :)

~ez~ said...

tengkiu dear..

aNIe said...

Ez... selalu ingat dalam hari... apa yang ditakdirkan oleh ALLAH pada kita ada hikmahnya... mungkin lama baru kita lihat bagaimana ALLAH mengatur hidup kita... kerana dia takkan memberi apa yang kita minta...tapi dia akan memberi apa yang kita perlu..

Sabar ye Ez...kerana sabar itu ada kemanisannya...Inysallah...

Take care...

~ez~ said...

huhuhu..insyaallah akak..thank u so much

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers