Tuesday, November 22, 2011

27 officially ;)

Assalamualaikum,

Today is my 'tua' day. Alhamdulillah..masih dipanjangkan usia tuk menikmati kehidupan bersama insan-insan tersayang..


Thank u so much to my family n all my friends yang wish kat fb, sms suma..semoga doa kalian dimakbulkan..


At first ingatkan husband lupa besday. Aku saja senyap tak sebut pape pun pasal besday aku. Hehe..mmg dia lupa n lambat wish sejam. Tu pun sebab dok usha fb pasal malaysia menang bola tu..takpelah..aku pun dah boleh jangka. Bila ditanya apa hadiah yang aku mahu.. Diam dan tersenyum. Apa yang aku nak sekarang bukanlah handbag mahal or benda2 lain tapi ada sesuatu yang aku berharap Allah akan makbulkan impianku itu..ameenn..

tapi kalau nak bg handbeg coach ka gucci ka pon orait juge.. ;)


Apapun..thanks to hubby yg belikan sebijik kek yg sedap. Tahun lepas sepotong kek pon dia xbelikan..haha..oklah tu,hadiah besday husband kan aku dah beranak kan si aisy comel tu..hehe..hebat ape hadiah tu..xde plan ke ape..cuma dengan izin Allah aisy lahir on the same birthday dengan papanya.. Hihi..



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

6 comments:

aNIe said...

Selamat Hari Jadi Leeya...semoga dipanjangkan usia dimurahkan rezeki sentiasa dirahmati dan diberkati...ameen...dan ...semoga berbahagia bersama suami dan keluarga tersayang

~ez~ said...

ameeennn..insyaallah..thank u so much kak anie..

suezen said...

hehehehhe.....selamat ari jd gak .:D

~ez~ said...

hehehe..dua kali hg wish.tengkiu tengkiu..hehe

Unknown said...

happy belated bday akak! ika blik nak tgk baby :) ade dua baby aish ngn nuha !

~EZ~ said...

hehe..tengkiu ika..insyaallah nnt kite jumpa ye dgn nuha skali

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers