Tuesday, August 23, 2011

mood raya

sana sini orang dah mula cerita pasal nak raya. Baju raya, kasut raya, tudung raya, kuih raya, bla bla bla.. Aku takde amik peduli pun pasal nak raya ni. Entahlah..tak rasa excited or seronok pun bila raya nak datang. Seriously, sikit pun tak.


Baju raya? hmm..disebabkan dah macam penguin badan skang ni maka nak cari baju amatlah payah. kalau ada kena ambik size mak aku. double xl. kadang-kadang triple xl pon still xmuat jugak. huhu..dapat beli selai je jubah besar warna merah. Beli masa sebelum puasa. hope still muatlah kan. husband pun katanya tak beli-beli lagi baju melayu merah. Tak rasa nak beli pun. Tak excited jugak nak raya..


Last year, balik kampung husband. cuti 4 hari. so 3hari disana, raya ke dua kat kampung aku. Lepas raya kedua husband da sibuk dengan kes sosilawati, so aku beraya sorang dengan family. hmm..


Tahun ni lagi 'best'. aku beraya lagi sendiri dengan family aku. Husband raya dengan family dia. Raya first tak cuti. Raya kedua je cuti. Itu pun tak pasti dia nak balik sini ke tak. So aku pun tak pasti bila husband nak balik sini. Takpelah, malas nak sedih sedih. sebab mood raya dah memang takde.


Mungkin just excited nak tunggu baby keluar kot. Langsung dah tak kesah pasal raya. huhu



by the way, tengkiu to my dear hajar and dilla sebab sudi lagi hantar kad raya kat aku. tengkiu so much!



0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Anniversary tickers