Saturday, January 22, 2011

Bila manusia lebih teruk dari binatang

Sory lambat cket hapdet. Berita ni dah keluar kat Buletin malam td. Aku tak tengok tv sangat hatta berita sekalipun. Baca paper hari ni buat darah aku menyirap je!

Kemana hilang perikemanusiaan?

Apalah dosa anak kecil itu sehingga didera sehingga mati?

Sedih sedih. Walaupun hanya anak tiri tapi sepatutnya dijaga seperti anak sendiri. Entahla manusia ini. Aku rasa mereka ini iblis yang bertopengkan manusia! Oh, ramai rupanya manusia sebegitu.


Hmm..


.......................................


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

6 comments:

zino said...

terlalu kerap cerita macam ni keluar paper atau di lapur di media elektronik.. apa nak jadi?

sheschocoholic @ leeya said...

itu la uncle. ape nk jadi dah skg ni..hmm..

zey said...

dunia semakin kejam!

sheschocoholic @ leeya said...

betul!sgt2 kejam!!

~PakKaramu~ said...

Memang ada Tuhan sebut binatang jenis syaitan dan binatang didalam al quran

Meh follow saya pulak

sheschocoholic @ leeya said...

oh..ok..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails